Typ min vecka💙

Hej!
FörlĂ„t att jag inte har bloggat pĂ„ hela veckan fast jag sa att jag skulle det. Men jag har inte haft tid eller ens inte velat men jag har haft lov och dĂ„ har jag inte velat blogga för att jag hellre har hittat pĂ„ saker. 

Tisdags:
Först pĂ„ morgonen sĂ„ var jag hos tandlĂ€karen och det var ju inte sĂ„ kul dock. Fick inte vĂ€rldens bĂ€sta besked av dom. Efter det sĂ„ var jag med Amanda, Thea och Filippa. Amanda fyllde Ă„r sĂ„ jag gav henne en lite mufins😂 " Gud vad snĂ€ll kompis jag Ă€r" Sen spelade vi lite och bara snackade. Sen sĂ„ var jag pĂ„ trĂ€ning lite senare pĂ„ kvĂ€llen⚜ det var typ det jag gjorde! 

NĂ„gra fina bilder pĂ„ Amanda som jag la ut pĂ„ instagram i tisdags😋💗

Onsdags: 
I onsdags sĂ„ var jag och mina systrar och mamma pĂ„ gekĂ„s! Vi gick nĂ€stan dĂ€r hela dagen. Vi Ă„kte dit för att köpa saker till vĂ„ran lilla vovve vi ska köpa/ fĂ„ eller vad man ska sĂ€ga. Massor av grejor fick vi med oss hemđŸ¶  det var typ vad jag gjorde i onsdags!

en liten bild pĂ„ min lilla vovve vi ska fĂ„!đŸ¶

Torsdags: 
I gĂ„r Ă„kte jag och min lilla syster upp till Göteborg till mina kusiner för att sova dĂ€r. Vi hade jĂ€tte mysigt och Ă„t jĂ€tte god mat. Jag och min kusin stack ut pĂ„ en liten cykel tur för att köpa nutellan till frukosten och det var jĂ€tte kulđŸ˜‚đŸ« Vi somnade inte fören klockan halv 1 för vi lĂ„g och skypede med en kompis till Alice ( Alice = min kusin ) Mer en det gjorde jag typ inte i gĂ„r. 




Haha lite bilder frĂ„n i gĂ„r nĂ€r vi var ute och cyklade + nĂ€r vi köpte nutella😍

I dag = fredag 
I dag vakna jag och Alice vid 8 och kunde inte somna om. Vi gick upp och gjorde en sĂ„ god frukost till mina systrar och hennes syster ocksĂ„. Sedan sĂ„ fixade vi oss och pappa och mamma kom och hĂ€mtade min lilla syster saga för dom skulle Ă„ka hem! DĂ„ stack jag, Alice, Thilda och Emma till starn och gick och tittade i affĂ€rer och sedan köpte vi tai mat och gick och satte oss pĂ„ en trappa vid vattnet och Ă„t. Efter det sĂ„ fick jag köpt mig ett par Converse. Sen stack Alice och Emma hem och jag och thilda till tĂ„g stationen för att Ă„ka hem till Varberg. SĂ„ nu sitter jag pĂ„ tĂ„get och Ă€r hemma om kanske 10 min 💓 Men dagen Ă€r inte slut en men vet inte vad jag ska göra mer i dag! 

Frullen i morse! 
Jag och min lilla syrra i morse nĂ€r Alice fottade oss😂

Lite bilder frĂ„n stan pĂ„ mig och Alice 💓
min matđŸč🍜
Nu pĂ„ tĂ„get🚉 
Men hoppas att jag kommer blogga mer nu fram över men hej dĂ„ och glad pĂ„sk🐣 PUSS O HEJ💖

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0