24/2-15






Hej hej !  Nu ligger jag i syrrans säg och är jätte trött. Bilderna som ni ser här över är sen i dag. Det är vad jag åt till mellis och så var jag på fotbolls träning och då är det någon bild från det och sen också när jag var på väg till Thea. 
Som jag sa så var jag på fotbolls träning det var så jobbigt !! Men ja alla träningar kan man inte bara lata sig 😂 NEJ JAG SKOJADE VI LATAR OSS INTE PÅ TÄNINGAR👈 
Dagen i mon ser ut att jag först har spanska och sen ska jag till simhallen  ja det ska ju bli jättekul notttttttt 😫 Sen har vi lunch och sen ska vi ha idrott och sist men inte minst so. 
Jag kommer att vara helt slut i mån 😴💀 Men det var ett litet inlägg om min dag och får se om det kommer upp något i morgon PUSs💋

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0