LITE BILDERđŸ’«






Hej nu sitter jag hemma och tittar pĂ„ lite bilder pĂ„ nĂ„gra av mina bĂ€stisar👆 Ta inte illa upp ni som inte Ă€r med pĂ„ bilderna men det kommer upp lite andra bilder pĂ„ min bĂ€stisar nĂ„gon annan dag💗 
Men i dag har jag redan lagt ut tv inlĂ€gg men dom var inte sĂ„ bra men jag kĂ€nde att jag behövde uppdatera lite😊 Nu ligger jag i min soffa och har ont i hela kroppen! Först pĂ„ idrotten i dag sĂ„ körde vi cirkel pass det Ă€r jĂ€tte jobbigt och sen har jag varit pĂ„ innebandy i en timma och Ă€r jag skit trött😂 Jag vĂ€ntar pĂ„ att klockan ska bli 9 för att dĂ„ börjar vĂ€rldens bĂ€sta + lĂ€skigaste program det heter "jord skott" 👌 Men det kommer ett inlĂ€gg i morgon i gen💞 PUSS🌟🌟🌟🌟🌟

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0