☆MIN DAG☆

Min dag började med att jag vaknade och höll på lite med mobilen innan jag gick upp och åt frukost. Efter det pratade jag med Disa och vi bestämde oss för att åka ner till stan en sväng så jag fixade mig och la ut ett nytt inlägg på bloggen och sen kom hon typ en timma efter det. Vi gick på stan och bara kollade lite sen åkte vi hem och då åt jag och sen träffade jag Disa igen men då va även Lisa och Elin med så vi gjorde en sanning och konka lek. Sen skulle Disa och Elin hem och då åkte jag och Lisa till Coop för jag behövde lite saker tills i morgon. Sen så stack vi hem och då kom även Elin så vi kollade lite på ipaden. Efter typ en timma skulle Lisa på handbolls träning så då stack jag hem och åt kvälls mat och nu sitter jag här och bloggar. Så har min dag sett ut och jag hoppas att ni tycker om min blogg. Men lägger nog upp ett inlägg i morgon igen PUSS !!!!!!
haha några bilder jag och Disa tog i prov rummet på H&M😙⭐️💋En bild på Lisa när vi va på Coop😛👋💗
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0