Uppdatering💓

FörlĂ„t att jag inte har gjort nĂ„got inlĂ€gg sen i mĂ„ndags. Men det har varit för att jag har varit pĂ„ innebandy "lĂ€ger" eller vad man ska kalla det. SĂ„ jag har gott upp jĂ€tte tidigt och trĂ€nat i typ 4 timmar och kommit hem och dĂ„ har jag inte varit sĂ„ sugen pĂ„ att skriva för jag har varit ganska trött! Och i onsdags sĂ„ fyllde min stora syster Ă„r och dĂ„ var vi pĂ„ nĂ€sturang och det var jĂ€tte mysigt. Och i gĂ„r efter trĂ€ningarna sĂ„ gick jag pĂ„ bio med min moster och kusin pĂ„ Jupiter den var jĂ€tte bta lite konstig bara. Men det var kul för det var i 3D. Som jag har sakr i ett annat inlĂ€gg sĂ„ har jag problem med att fĂ„ fram bilderna som pĂ„ mig och Disa och Lisa, men jag vet inte vad problemet Ă€r? Men nu blev det vĂ€ldigt mycket text men ville bara sĂ€ga att ni Ă€r jag pĂ„ vĂ€g till Lager 157 och kungsmĂ€ssan med min mamma och systrar! Om ni vill se vad jag köper om jag köper nĂ„got sĂ„ kan ni gĂ„ in och kolla pĂ„ videofymy eller vad det heter och kolla sĂ„ lĂ€gger jag kanske ut en video💓 PUSS💓

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0